چطوری میشه

Affiliate WP – افزونه بازاریابی وابسته برای وردپرس

Affiliate WP – افزونه بازاریابی وابسته برای وردپرس

Affiliate WP یک افزونه بازاریابی وابسته کاملاً جدید است که به شما کمک می کند ترافیک را افزایش دهید و بیشتر تولید کنید. فروش از وب سایت شما این افزونه توسط Pippin Williamson از Pippins Plugins و Andrew Munro از Sumobi توسعه داده شده است. Pippin به خاطر پلاگین بسیار محبوب Easy Digital Downloads، افزونه‌ای که اندرو افزونه‌ها را نیز برای آن توسعه می‌دهد، شناخته شده است.

در این مقاله، می‌خواهم به شما نشان دهم که Affiliate WP چگونه کار می‌کند و چه کاری می‌تواند برای شما و وب‌سایت شما انجام دهد.

استفاده از Affiliate WP

Affiliate WP برای کار با عضویت محبوب و افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس طراحی شده است. افزونه‌های عضویت و تجارت الکترونیک زیر توسط Affiliate WP پشتیبانی می‌شوند یا بوده‌اند:

  • MemberMouse
  • JigoShop
  • دانلودهای دیجیتال آسان
  • ووکامرس
  • تجارت الکترونیک WP
  • خرید
  • محدود کردن محتوا حرفه ای
  • عضو لیست آرزوها
  • فرم های جاذبه
  • عضویت های پولی حرفه ای

باید ناحیه ادغام‌ها را در صفحه تنظیمات افزونه باز کنید و افزونه مناسبی را که می‌خواهید ادغام کنید، فعال کنید.

Affiliate WP Integrations

در مجموع هفت صفحه در قسمت تنظیمات وجود دارد: نمای کلی، شرکت‌های وابسته، ارجاع‌ها، بازدیدها، گزارش‌ها، ابزارها و تنظیمات.

Affiliate WP Menu
Affiliate WP افزونه بازاریابی وابسته برای وردپرس 17

صفحه نمای کلی خلاصه ای از ارجاعات و درآمدهای پرداخت شده و بدون پرداخت را نشان می دهد. همچنین ارجاعات اخیر، بازدیدهای اخیر ارجاع و آخرین شرکت های وابسته برای ثبت نام را نمایش می دهد.

Affiliate WP Overview Screen

افزودن شرکت‌های وابسته جدید کاملاً سریع است. می توانید این کار را به صورت دستی از طریق بخش مدیریت انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاربر، نرخ کمیسیون و آدرس ایمیل پرداخت او را تعریف کنید. کاربر باید از قبل در پایگاه داده شما وجود داشته باشد تا بتوانید آنها را به عنوان یک وابسته به این روش اضافه کنید. اگر آنها قبلاً در وب سایت شما حساب کاربری ندارند، باید این کار را به صورت دستی از طریق بخش کاربران در وردپرس انجام دهید.

Adding a New Affiliate

وقتی Affiliate WP فعال می شود، صفحه جدیدی در وب سایت شما با عنوان “Affiliate Area” ایجاد می کند و صفحه را با کد کوتاه [affiliate_area] پر می کند. اگر ثبت نام وابسته فعال باشد، منطقه وابسته یک صفحه ثبت نام برای شرکت های وابسته جدید نمایش می دهد. همانطور که می بینید، همان اطلاعاتی را می خواهد که فرم ثبت نام استاندارد وردپرس درخواست می کند.

Register a New Affiliate Account

ثبت نام های وابسته را می توان در قسمت تنظیمات متفرقه Affiliate WP فعال کرد. این افزونه به شما این امکان را می دهد که از تمام برنامه های جدید از طریق ایمیل مطلع شوید و برنامه ها را تا زمانی که به صورت دستی آنها را تأیید نکنید، نگه دارید. تنظیمات اضافی مربوط به ارجاعات نیز در این صفحه قرار دارد.

Affiliate WP Miscellaneous Settings

منطقه وابسته همه ارجاعات و درآمدها، بازدیدها و تبدیل های پولی و بدون پرداخت را فهرست می کند. نرخ تبدیل شرکت وابسته نیز فهرست شده است.

The Affiliate Area

شرکت‌های وابسته می‌توانند هر زمان که ارجاع جدیدی انجام می‌دهند مطلع شوند. Affiliate WP به شرکت های وابسته اجازه می دهد تا با ارجاع بازدیدکنندگان به هر قسمت از وب سایت شما، کمیسیون دریافت کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که URL را وارد کرده و سپس روی دکمه “Generate URL” کلیک کنید. این باید شرکت های وابسته را تشویق کند تا به مناطق بیشتری از وب سایت شما پیوند دهند.

Affiliate Area Referral Options

در قسمت مدیریت، می‌توانید فهرستی از همه شرکت‌های وابسته را ببینید. درآمد آنها، نرخ کمیسیون، تعداد ارجاعات و بازدیدهایی که ایجاد کرده اند را فهرست می کند. داده ها را می توان بر اساس هر ستونی مرتب کرد، که مشاهده سریع بهترین و بدترین شرکت های وابسته را آسان می کند.

List of Affiliates

همه ارجاع ها در یک لیست در صفحه ارجاع نمایش داده می شوند. می‌توانید نتایج را فیلتر کنید تا ارجاع‌های پولی، پرداخت نشده، معلق و رد شده را نشان دهید. داده ها را می توان بر اساس تاریخ نیز فیلتر کرد. ارجاعات را می توان از طریق ستون اقدام تعدیل کرد. می توانید ارجاعات را رد کنید، آنها را به عنوان پولی علامت گذاری کنید و پرداخت را بپذیرید.

Affiliate WP Referrals

صفحه بازدیدها روشی عملی برای مشاهده اینکه ترافیک شما از کجا می آید است. صفحه ای که بازدیدکننده به آن وارد شده و URL ارجاع دهنده را نشان می دهد. همچنین شرکت وابسته ای را نشان می دهد که بازدید کننده را ارجاع داده است. زمان و تاریخ، شناسه ارجاع و IP نمایش داده می شود. همچنین ستونی وجود دارد که نشان می‌دهد آیا بازدید باعث ارجاع (یعنی فروش) شده است یا خیر.

Affiliate WP Visits

صفحه گزارش‌ها می‌تواند گزارش‌هایی از ارجاع‌ها و بازدیدها ایجاد کند. داده های مهم در بالای گزارش با نمودار نمایش داده شده در زیر نمایش داده می شود. داده ها را می توان برای طیف وسیعی از جدول زمانی مانند امروز، دیروز، این ماه، ماه گذشته و امسال فیلتر کرد. همچنین می توانید یک جدول زمانی سفارشی تعریف کنید.

Affiliate WP Reports

همه اطلاعات ارجاع را می توان به یک فایل CSV صادر کرد. داده ها را می توان برای شرکت های وابسته خاص و تاریخ های خاص فیلتر کرد. همچنین می‌توانید داده‌ها را به ارجاع‌هایی که پرداخت شده، پرداخت نشده، معلق یا رد شده محدود کنید. تنظیمات پلاگین را می توان از طریق این قسمت نیز وارد و صادر کرد. برگه بعدی به شما امکان می دهد آمار یک شرکت وابسته خاص را بازشماری کنید، در حالی که آخرین برگه به ​​شما امکان می دهد داده ها را از افزونه Affiliates Pro WordPress منتقل کنید.

Affiliate WP Tools

من قبلاً به تب ادغام و متفرقه اشاره کردم. تنها قسمت تنظیماتی که من هنوز در مورد آن صحبت نکرده ام، تنظیمات عمومی است. این صفحه به شما امکان می دهد شماره مجوز خود را مشخص کنید. شماره مجوز شما برای عملکرد افزونه ضروری نیست، اگرچه دریافت به‌روزرسانی خودکار افزونه و پشتیبانی یکپارچه ضروری است.

صفحاتی که برای منطقه وابسته شما و شرایط و ضوابط استفاده می شوند را می توان در تنظیمات عمومی نیز تعریف کرد. همچنین می توانید متغیری را که برای URL های ارجاع استفاده می شود و نرخ کمیسیون پیش فرض را تعریف کنید. تنظیمات ارز نیز در این قسمت تعریف شده است.

Affiliate WP General Settings

افزودنها

دارندگان مجوز توسعه‌دهنده به همه افزودنی‌های WP وابسته دسترسی دارند. افزونه‌های پرداخت‌های تطبیقی ​​PayPal و گزارش‌های کشور بازدیدکننده در حال آماده‌سازی هستند، اما در حال حاضر، تنها افزونه موجود نرخ های مشارکتی سطحی.

همانطور که از نام آن پیداست، نرخ‌های وابسته سطحی به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور خودکار نرخ کمیسیونی را که شرکت‌های وابسته دریافت می‌کنند افزایش دهید زیرا فروش بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، می توانید نرخ کمیسیون را از 20٪ به 25٪ افزایش دهید، زمانی که آنها 50 فروش ایجاد کردند و زمانی که آنها یکصد فروش ایجاد کردند، آن را به 30٪ افزایش دهید.

این نوع سیستم اغلب توسط شرکت‌ها برای اعطای جایزه به شرکت‌های وابسته برتر استفاده می‌شود.

Affiliate WP Tiered Affiliate Rates

قیمت

WP وابسته دارای یک ساختار قیمت گذاری منصفانه است که بسیار رقابتی است. یک مجوز شخصی با قیمت 49 دلار به فروش می رسد و به شما امکان می دهد از Affiliate WP در یک وب سایت استفاده کنید. هزینه مجوز کسب و کار 99 دلار است و به این افزونه اجازه می دهد در سه وب سایت استفاده شود. مجوز توسعه دهنده با قیمت 199 دلار به فروش می رسد و به شما امکان می دهد از این افزونه در تعداد نامحدودی از وب سایت ها استفاده کنید. این مجوز همچنین به شما امکان استفاده از همه افزونه های WP وابسته را می دهد.

Affiliate WP Pricing

همه مجوزها با یک سال به روز رسانی و پشتیبانی ارائه می شوند. مجوزها را می توان با تخفیف 40 درصدی از قیمت اصلی تمدید کرد و سیاست بازپرداخت آنها به شما امکان می دهد اگر از کاری که افزونه می تواند انجام دهد راضی نیستید، ظرف 30 روز پس از خرید درخواست بازپرداخت کامل کنید.


در صورت کسب درآمد از طریق فروشگاه آنلاین یا وب سایت عضویت، Affiliate WP یک راه عالی برای ادغام عملکردهای وابسته در وب سایت شما است. این افزونه به صورت بومی با تمام افزونه‌های کش وردپرس کار می‌کند و آماده ترجمه است، بنابراین من پیش‌بینی نمی‌کنم که هیچ افزونه یا موضوعی با آن مغایرت داشته باشد. همچنین از تعداد نامحدودی از شرکت های وابسته پشتیبانی می کند و اسناد گسترده ای برای کمک به شما در استفاده از افزونه در دسترس است.

هنگامی که افزونه نصب شد، می‌توانید برنامه‌های وابسته خود را تبلیغ کنید و ارتشی از شرکت‌های وابسته بسازید که محصولات و خدمات شما را برای شما تبلیغ می‌کنند.

من یک ساعت یا بیشتر این افزونه را آزمایش کردم و از کارهایی که می تواند انجام دهد تحت تأثیر قرار گرفتم. Pippin علاقه واقعی به وردپرس دارد و سخت تلاش می کند تا راه حل های کاربردی وردپرس را توسعه دهد. تعهدی که او به سایر پلاگین های خود نشان داده است، نشانه خوبی است که Pippin و Andrew در سال آینده ویژگی های بیشتری را به Affiliate WP اضافه خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه، لطفاً به WP وابسته مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا